فرادرمانگاه و طب های مکمل

صفحه:  1  2  3  4  (ادامه)
  همه

سؤال:

آیا احتمال دارد کسی که مبتلا به سرطان است و در ارتباط فرادرمانی قرار می‌گیرد؛ در عین حال متاستاز هم بدهد؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

در صورت تشکیل حلقه، امکان ندارد که شرایط بیمار بدتر شود. فرضا یک بیمار دارد روند سرطان را طیمی‌کند و سرطانش در مرحله متاستاز است و مدام بخش‌های مختلف بدن او را درگیر می‌کند. از طرفی وقتی به او پیشنهاد برقراری ارتباط داده می‌شود؛ برای خالی نبودن عریضه، موافقت می‌کند ولی اصلا ارتباط او برقرار نشده و بیماری دارد روند خودش را طیمی‌کند و هر روز متاسیون در یک جای بدن او صورت می‌گیرد. در واقع او اصلا در ارتباط نبوده و حلقه‌‌اش تشکیل نشده است. محال ممکن است که در صورت تشکیل حلقه، اوضاع بدتر شود. حداقل گزارشی که در این مورد وجود دارد؛ کاهش درد و عوارض جانبی شیمی‌تراپی و کیموتراپی است که یک گزارش عام می‌باشد علاوه بر آن، موارد بسیار بسیار زیادی هم هستند که کاملا درمان شده‌اند.


رفرنس پاسخ:

-فایل تصویری جلسه 4دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (1:29:21 تا 1:30:53)



سؤال:

آیا ارتباط تشعشع دفاعی فرادرمانگاه مَجازی، با حلقه‌های تشعشع دفاعی که به معرفت پژوهان تفویض می‌شود؛ تفاوت دارد؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

در فرادرمانگاهمَجازی، لول تشعشع دفاعی توسط شبکه شعور کیهانی تعریف و تعیین و اِعمال می‌شود.

  این لول از تشعشع دفاعی برای اولین بار است که مورد استفاده قرار می‌گیرد و با تشعشع دفاعی که به معرفت پژوهان تفویض می‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ تفاوت‌هایی دارد. از جمله اینکه، لول آن توسط خود شبکه تعیین خواهد شد و بیرون‌ریزی‌های آن نیز کنترل شده‌تر می‌باشد.

همچنین اعلام تشعشع دفاعی برای دیگران اگر از آنها اجازه نداشته باشیم، برای آنها عمل نخواهد کرد. اما بر روی فرد اعلام کننده تاثیر خواهد نمود.

نکته: توجه داشته باشید همانطور که در فرادرمانگاه توضیح داده شده است، اعلام ارتباط دفاعی برای دیگران نیاز به کسب اجازه از آنها دارد و تخلف در این مورد می‌تواند برای فرد خاطی مشکلاتی ایجاد کند، بدون آنکه در مورد فردی که نام او داده شده؛ کاری صورت گیرد.

بنابراین لازم است از افراد اجازه گرفته شود و به آنها در مورد امکان بیرون ریزی اطلاع رسانی شود. البته در این حالت بیرون ریزی‌ها کنترل شده است.


اطلاعیه: مورخ ۸ فروردین ۱۴۰۲،مصادف با ۲۸مارچ۲۰۲۳ در وب‌سایت مرکزی «ما‌طاهری دات کام»



سؤال:

آیا استفاده از فرادرمانی و قرار گرفتن در اتصال در مورد پرخاشگری هم موثر است؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

در مورد پرخاشگری هم مانند ترس و برخی موارد دیگر، ابتدا ارتباط فرادرمانی را برقرار می‌کنیم و در صورتی‌که به نتیجه دلخواه نرسیم؛ از ارتباط تشعشع دفاعی استفاده می‌کنیم. در واقع دومین استیج (Stage، مرحله) قضیه، معمولا تشعشع دفاعی است. این یک اصل مهم است که در مواردی که از فرادرمانی نتیجه نگیریم، یعنی در مورد افرادی که ممکن است جزو سی درصدی باشند که از فرادرمانی نتیجه نمی‌گیرند؛ تشعشع دفاعی را آزمایش می­کنیم.


رفرنس پاسخ:

-فایل تصویری جلسه 6دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (1:36:03 تا 1:36:39)



سؤال:

آیا با استفاده از روش فرادرمانی، قطعا درمان می‌شویم؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

هیچ سیستمی در جهان هستی راندمان صد درصد ندارد. نتایج آمار در فرادرمانی نشان می‌دهد که در بدبینانه‌ترین حالت، هفتاد درصد افراد از فرادرمانی نتیجه می‌گیرند و سی درصد درمان نمی‌شوند. با این‌حال، از این سی درصد افرادی که از فرادرمانی نتیجه نگرفته‌اند؛ تعدادی از طریق تشعشع دفاعی درمان می‌شوند و تعدادی نیز از طریق پیگیری آموزه‌های مکتب عرفان کیهانی حلقه، با اصلاح مشکلات بینشی خود، درمان می‌شوند. تعدادی از افرادی هم که نتیجه نمی‌گیرند؛ به‌علت شاهد نشدن خودشان می‌باشد که در زمان برقراری ارتباط، شاهد نمی‌شوند و به‌دنبال تجزیه و تحلیل علمی اتصال هستند. در حالی‌که تنها شرط برقراری ارتباط، «شاهد» بودن (نظاره‌گر) می‌باشد و تعبیر و تفسیر باید بعد از اتصال انجام شود و نه در خود اتصال. همچنین این یک امر بدیهی است که اگر نتیجه صد درصدی درمان داشته باشیم؛ دیگر مرگ متوقف می‌شود و این یک امر محال است. به‌ هر حال نتیجه 70 درصدی درمان، که بدون هیچ وسیله و ابزاری صورت می‌گیرد؛ در مقایسه با پزشکی رایج، یک نتیجه بسیار قابل توجه است.


رفرنس پاسخ:

- فایل تصویری معرفی فرادرمانی- دیدار شماره 44 بنیانگذار«محمدعلی طاهری»: (10:22 تا 11:57)

-فایل تصویری جلسه 2دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (2:17:27 تا 2:19:19)

-فایل تصویری جلسه 6دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (1:15:03 تا 1:15:45)



سؤال:

آیا بخش سایمنتولوژی در فرادرمانگاه مَجازی، فقط به ارتباط «اصلاح الگوی خواب» محدود می‌شود؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

در حال حاضر ارتباط اصلاح الگوی خواب و ارتقای کیفیت خواب فعال است و به مرور، ارتباط‌های دیگر نیز به فرادرمانگاه سایمنتولوژی اضافه خواهد شد.

اطلاعیه: مورخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، مصادف با ۲ می ۲۰۲۳ در وب‌سایت مرکزی «ماطاهری دات کام»


سؤال:

آیا برای درخواست اتصال باید به فرادرمانی باور و اعتقاد داشته باشیم؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

این یک امر بدیهی ا‌ست که انسان نمی‌تواند به موضوعی که چیزی در مورد آن نمی‌داند و آن را آزمایش نکرده است؛ باور و اعتقاد داشته باشد. به همین دلیل نیز، این یک قانون است که هر کسی بخواهد وارد این حلقه شود؛ اتصال او برقرار می‌شود و حلقه جاری است. بنابراین برای برقراری اتصال، نیازی به اعتقاد، عقیده، باور، اشتیاق، مضطر شدن و...نیست و هیچ‌‌یک از این موارد نقشی در تشکیل حلقه ندارند. صرفا حضور کافی است و حضور هم یک شرط دارد که شرطِ «بی‌طرفی» می‌باشد.در تعاریف ما بی‌طرف معادل «شاهد»است و شاهد یعنی نظاه‌گر. نظاره‌گر یعنی کسی که می‌خواهد حلقه و اتصال را تست کند و ببیند که وجود دارد یا ندارد. بنابراین تنها شرط برای استفاده از حلقه، شاهد بودن است. به‌محض اینکه شاهد شویم؛ حلقه تشکیل می‌شود.


رفرنس پاسخ:

ـفایل تصویری جلسه 2دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (13:12 تا 15:04)



سؤال:

آیا برای درخواست ارتباط در ربات فرادرمانگاه مَجازی، باید حتما ساعت تعیین شود؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

برای این منظور، افراد می‌توانند، هم بلافاصله بعد از ارسال درخواست، در ارتباط بنشینند و هم می‌توانند در زمان ارسال درخواست، ساعت‌های مدنظر خود را تعیین کرده و در بخش مربوطه در ربات که نام و ساعت ارتباط از ایشان خواسته می‌شود؛ بنویسند و در همان ساعت‌ها در ارتباط قرار گیرند.

اطلاعیه: مورخ ۱ فروردین ۱۴۰۲، مصادف با ۲۱ مارچ ۲۰۲۳ در کانال تلگرام «وب‌سایت مرکزی ماطاهری دات کام»


سؤال:

آیا برای درمان ترس هم می‌توانیم درخواست ارتباط بدهیم؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

ما با فرادرمانی می‌توانیم در مورد ترس هم درمان داشته باشیم و بعد از آن اگر هنوز ترسی باقی مانده باشد؛ با تشعشع دفاعی ادامه می­ دهیم.

 در فرادرمانی، یک بخش از کارها از طریق دست بردن در نرم افزار ناخودآگاهی انجام می‌شود. دست بردن در نرم افزار ناخودآگاهی، مقوله‌ای است که با روش­های موجود، اگر نگوییم غیر ممکن ولی می‌توانیم بگوییم که بسیار دشوار است. در فرادرمانی، هوشمندی می‌تواند به ناخودآگاهی ما نفوذ کند و برنامه غلطی که در نرم افزار ناخودآگاهی نوشته شده؛ پاک کند و برنامه دیگری را بنویسد. درمان­هایی که ما در خصوص درمان ترس داشته‌ایم؛ از این طریق است. یعنی از طریق دست بردن در نرم افزار ناخودآگاهی. 

رفرنس پاسخ:

- فایل تصویری جلسه ۶ دوره ۱ نظام قدیم نسخه اول: (۱:۳۳:۳۸ تا ۱:۳۵:۰۳ )



سؤال:

آیا بعد از درخواست ارتباط و حصول نتیجه، لازم است که گزارش درمان خود از طریق طب‌های مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی را ارائه کنیم؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

ارسال گزارش‌های شما از تجربه عملی طب‌های مکمل «فرادرمانی و سایمنتولوژی» که از راه دور انجام می‌شود؛ کمک موثری در تکمیل تحقیقات و ارائه خدمات به نیازمندان خواهد بود.
از این‌رو درخواست می‌شود که تا حد امکان و به عنوان یک تعهد اخلاقی، گزارش‌های خود را برای این فرادرمانگاه ارسال فرمایید.
به این منظور می‌توانید از گزینه «ارسال گزارش درمان» در ربات فرادرمانگاه استفاده کنید.

اطلاعیه: مورخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، مصادف با ۲ می ۲۰۲۳ در وب‌سایت مرکزی «ماطاهری دات کام»


سؤال:

آیا در صورتی‌که ما یک انسان گناهکار باشیم؛ باز هم حلقه‌های اتصال روی ما کار خواهد کرد و ارتباط ما برقرار می‌شود؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

در این مورد لازم است این موضوع را مد نظر داشته باشیم که این حلقه‌ها، حلقه‌های رحمانیت عام الهی هستند. حلقه‌ای که کاری به گناهکار بودن و بی‌گناه بودن و پاک بودن و ناپاک بودن افراد ندارد. هر کس بیاید داخل آن، از آن استفاده می‌کند. زمانی‌که صحبت از اتصال می‌شود؛ در واقع ما زیر چتر رحمانیت الهی قرار می‌گیریم. آنچه در این خصوص نصیب ما خواهد شد، فقط بحث رحمانیت است؛ بحث عملکرد ما نیست.اینطور نیست که اگر کسی انسان خوبی است یا عبادت می‌کند؛ روی او کار شود ولی کسی که گناهکار است یا فریضه‌های عبادی را بجا نمی‌آورد؛ روی او کار نشود و اتصالش برقرار نشود. اینجا بحث رحمانیت الهی است. در رحمانیت الهی، اولویت با گناهکاران است.به دلیل اینکه کسی که در نور است؛ دیگر در نور است و رسته است و نیاز کمتری به رحمانیت الهی دارد. در عوض، کسی که در ظلمت است؛ به هدایت و رحمانیت نیاز دارد و باید دست او را بگیرند. بنابراین باید دیدگاه خود را نسبت به این موضوع تغییر دهیم. این یک سفره‌ای است که گسترده شده و باید بتوانیم حداکثر استفاده را از آن ببریم.


رفرنس پاسخ:

-فایل تصویری جلسه 1 دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (1:17:45 تا 1:19:30)

-فایل تصویری جلسه 2دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (1:36:09 تا 1:36:48)

-فایل تصویری جلسه 6دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (04:46 تا 09:43)



سؤال:

آیا در فرادرمانگاه مَجازی، می‌توانیم برای دیگران درخواست ارتباط دهیم؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:
به‌جز اصلاح الگوی خواب، برای بقیه موارد امکان‌پذیر است.
البته لازم به‌ذکر است که درخواست تشعشع دفاعی برای دیگران، مانند همیشه منوط به کسب اجازه از آنها می‌باشد.
اعلام تشعشع دفاعی برای دیگران، اگر از آنها اجازه نداشته باشیم، برای آنها عمل نخواهد کرد؛ اما بر روی فرد اعلام کننده تاثیر خواهد نمود.
همچنین ارتباط‌های سایمنتولوژی در فرادرمانگاه مَجازی (در حال حاضر فقط اصلاح الگوی خواب در فرادرمانگاه فعال شده است.)، الزاما می‌بایست توسط خود شخص درخواست شود و نمی‌توان از جانب شخص دیگری برای او ارتباط «اصلاح الگوی خواب» را درخواست کرد.

این موارد را بدون داشتن اجازه یا بدون اطلاع شخص، تنها برای افرادی می‌توان درخواست کرد که قیم دارند. در این‌صورت، قیم می‌تواند نام شخص تحت قیمومت خود را بدهد.


اطلاعیه:مورخ ۸ فروردین ۱۴۰۲، مصادف با ۲۸ مارچ ۲۰۲۳ در وب‌سایت مرکزی «ماطاهری دات کام»
اطلاعیه: مورخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، مصادف با ۲ می ۲۰۲۳ در وب‌سایت مرکزی «ماطاهری دات کام»

سؤال:

آیا فرادرمانی در مورد لهیدگی نخاع و قطع نخاع هم نتیجه می‌دهد؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

نتایج فرادرمانی در مورد لهیدگی نخاع، بسیار مثبت بوده است تا جایی که گزارش‌های زیادی موجود است از احساس درد، انجام حرکت­های جانبی و توانایی ایستادن به کمک ادوات و وسایل مربوطه. در مورد قطع نخاع نیز گزارش‌های زیادی موجود است که بعد از فرادرمانی توانسته‌اند حرکت‌هایی جانبی داشته باشند و از حالت صفر خارج شوند و حداقل قادر باشند برخی کارهای خود را انجام دهند.

 

رفرنس پاسخ:

-فایل تصویری جلسه 6دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (1:50:02 تا 1:50:56)



سؤال:

آیا ما می‌توانیم برای کودکان، سالخوردگان یا افرادی که در کما هستند و خودشان نمی‌توانند درخواست ارتباط بدهند یا نمی‌توان از آنها اجازه گرفت؛ درخواست ارتباط بدهیم؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

در موارد زیر، نیازی به اخذ اجازه و دریافت گزارش از خود فرادرمانگیر نیست ولی لازم است که حداقل یکی از اطرافیان او در جریان فرادرمانی قرار داشته باشد:

ـ اطفال و کودکان

ـ بیماران اغمایی

ـ بیماران خیلی مسن

ـ عقب‌ مانده‌های ذهنی

ـ بیماران روانی- ذهنی

ـ موارد اورژانس

ـ بیماران خاص مانند افراد آلزایمری که قادر به ارائه گزارش نیستند.

*نکته:در موراد فوق، فرادرمانی یک طرفه، اثر فرادرمانی دوطرفه را دارد.


رفرنس پاسخ:

- کتاب انسان از منظری دیگر صفحه 127

-فایل تصویری جلسه 3دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (1:41:05 تا 1:42:10)



سؤال:

آیا ممکن است نتیجه‌ درمان که از فرادرمانی حاصل می‌شود؛ به‌خاطر تلقین باشد؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

خیر! در وهله اول باید گفت که تلقین، تکنیکی است که در مقوله هیپنوتیزم به‌کار گرفته می‌شود و تعریف علمی دقیقی دارد مبنی بر اینکه در پروسه هیپنوتیزم، در صورتی‌که هیپنوتیزور بتواند به ناخودآگاهی فرد نفوذ کند؛ اطلاعات و پیام‌هایی را از طریق کلام، در ناخودآگاهی فرد ثبت می‌کند که به این پیام‌ها تلقین گفته می‌شود. این در حالی‌ است که تنها درصد کمی از افراد، تلقین‌پذیر هستند و به همین دلیل، مقوله تلقین در خودِ هیپنوتیزم نیز یک امر عام نیست در حالی‌که فرادرمانی یک روش عام است که همه انسان‌ها می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. همچنین در فرادرمانی از کلام و یا هیچ تکنیک دیگری استفاده نمی‌شود. 

گاهی نیز منظور استفاده از کلمه «تلقین» در این پرسش، معنای عام آن است. به این معنا که شخص با تصور اینکه کار درمانی روی او‌ در حال انجام است؛ با همان تصور، بهبود می‌یابد. در این مورد بعضا نیز از دارونماهای موسوم به پلاسبو Placebo استفاده می‌شود. با توجه به اینکه در فرادرمانی از هیچ وسیله و ابزاری استفاده نمی‌شود؛ این مورد نیز در خصوص فرادرمانی صدق نمی‌کند.

همچنین با توجه به اینکه در گزارش‌های درمان فرادرمانی، موارد متعددی از درمان نوزادان، کودکان و افراد اغمایی موجود است؛ به‌طور کلی مقوله تاثیر تلقین در فرادرمانی، هم در معنای خاص و هم در معنای عام آن منتفی می‌باشد.        



سؤال:

آیا می‌توانیم لینک ربات فرادرمانگاه مَجازی را در اختیار افراد خارج از مجموعه نیز بگذاریم؟ یعنی کسانی که دوره‌ها را نگذرانده باشند هم می‌توانند از فرادرمانگاه مَجازی استفاده کنند؟ 

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

بله. استفاده از فرادرمانگاه برای همه افراد مجاز است؛ حتی اگر دوره‌ها را نگذرانده باشند.

فرادرمانگاه (فرادرمانی و سایمنتولوژی) به‌طور کلی عمومی و رایگان بوده و هیچ ارتباطی به این ندارد که افراد دوره‌های فرادرمانی و سایمنتولوژی را گذرانیده و یا نگذرانیده باشند. لذا علاقمندان به استفاده از این طب‌های مکمل، فقط به‌عنوان کاربرانی که قصد آزمایش و استفاده عملی از این طب‌های مکمل را دارند؛ نام خود را به این فرادرمانگاه می‌دهند و درخواست ارتباط می‌دهند.

اطلاعیه: مورخ ۱ فروردین ۱۴۰۲، مصادف با ۲۱ مارچ ۲۰۲۳ در وب‌سایت مرکزی «ماطاهری دات کام»
اطلاعیه: مورخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، مصادف با ۲ می ۲۰۲۳ در وب‌سایت مرکزی «ماطاهری دات کام»


سؤال:

آیا هنگام ارتباط باید به اعضای بدنمان فکر کنیم؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

خیر! ما در هنگام ارتباط به اعضای بدنمان فکر نمی‌کنیم بلکه چارچوب وجود خودمان را کلا زیر نظر داریم تا ببینیم که فرضا جریان از کجا وارد می‌شود و چه اتفاقی می‌افتد و چه مسیری را در بدن ما طی می‌کند. این موضوع، گزارش ما از ارتباطمحسوب می‌شود.


رفرنس پاسخ:

-فایل تصویری جلسه 2دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (1:11:49 تا 1:12:11)



سؤال:

آیا پس از درمان توسط فرادرمانی، امکان بازگشت بیماری وجود دارد؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

درصد چشمگیری از بیماران، با یک بار ارتباط فرادرمانی بهبود می‌یابند و روند درمان آنها انجام می‌شود و از چنگ بیماری رها می‌شوند. این مسئله ارتباطی به نوع بیماری، حاد و مزمن بودن آن و مدت درگیری بیمار با بیماری و... ندارد. اما در بعضی موارد فرادرمانی مشاهده می‌شود که پس از بهبود و درمان، بیماری باز می‌گردد. 

دلایل بازگشت بیماری به دو دسته «اختیاری» و «غیر اختیاری» تقسیم می‌شوند.


- دلایل اختیاری بازگشت بیماری:این نوع بازگشت، زمانی رخ می‌دهد که بیمار به‌صورت اختیاری مرتکب تخلفاتی شود که در اثر آن، نقش شعور کیهانی را در درمان نادیده بگیرد یا آن را کتمان کند. نمونه‌های بارز این تخلفات، شک و تردید، انکار و ناسپاسی، کتمان و نسبت دادن درمان به جایی غیر از شبکه شعور کیهانی می‌باشد. در صورت بروز این تخلفات، ممکن است بیمار مدت زمانی را در بهبودی بسر ببرد اما ناکهان بیماری بازگردد و حال بیمار مانند دوران قبل از درمان شود.


- دلایل غیر اختیاری بازگشت بیماری:

الف: مقاومت دادگاه ویژه در بیماری‌های روان تنی:این نوع بازگشت در بیمارانی رخ می‌دهد که عامل اولیه و اصلی بیماری جسمی آنها اختلالات ذهن (مشکلات بینشی) یا روان است. در این‌صورت، بدون اینکه خود فرد در بازگشت بیماری نقشی داشته باشد؛درمان آنها بر اثر ساز و کارهای روان و ذهن، با مقاومت دادگاه ویژه روبرو می‌شود که باعث بازگشت بیماری خواهد شد. البته با چند بار تکرار فرادرمانی، این مقاومت‌ها می‌شکنند و بیمار نجات پیدا می‌کند.


ب: مشکلات بینشی در بیماری‌های ذهنی تنی: علت بیماری بعضی افراد، ضعف و مشکلات بینشی است. برای مثال، فردی که دچار ترس از مرگ بوده و شروع بیماری او در این رابطه باشد، در صورتی‌که مشکلات بینشی او برطرف نشود، ممکن است پس از فرادرمانی و بهبودی، باشنیدن خبر مرگ، دیدن اعلامیه ترحیم و هر موضوعی که او را به یاد مرگ می‌اندازد؛ دوباره دچار بیماری شود و به وضعیت اولیه باز گردد. در فرادرمانی به این نوع از بیماری‌ها که ریشه آنها مشکلات بینشی و ادراکی فرد می‌باشد؛ بیماری‌های ذهنی تنی گفته می‌شود. از خصوصیات این دسته از بیماری‌ها این است که بر خلاف بیماری‌های روان تنی (که به مرور و در طی زمان بروز می‌کنند)، به‌یکباره و ناگهانی رخ می‌دهند. بنابراین، اتفاقاتی که درست قبل از بازگشت بیماری رخ می‌دهند؛ وجه مشترکی دارند که از بررسی آنها می‌توان به مشکلات بینشی فرد پی‌برد.
این دسته از بیماران، پس از آگاه شدن از مشکل بینشی خود، پذیرفتن آن و پس از اینکه خواستار رفع مشکل شدند؛ از حمایت شبکه شعور کیهانی برخوردار می‌شوند و تثبیت درمان آنها نیز آغاز می‌گردد.
بنابراین، درمان فرصتی است که توسط حلقه رحمانیت الهی در اختیار ما قرار می‌گیرد. به این‌صورت که این لحظه یک تسویه حساب انجام می‌شود اما اگر ما بعد از این فرصتی که در اختیارمان قرار داده‌ شده، بینش و نحوه نگرشمان به زندگی را تغییر ندهیم؛ مجددا برای خودمان اضطراب ایجاد می‌کنیم و مجددا به یک اسکن دیگر نیاز پیدا می‌کنیم. اما اصل موضوع این است که بتوانیم در کنار این مسئله، تحول هم ایجاد کنیم و نحوه نگرش ما به هستی عوض شود تا از این رهگذر ایمنی‌هایی هم برای ما به وجود آورد. در نهایت، هدف غایی این مسائل فرصت برای ایجاد تحول است. بدون تحول، درمان فایده‌ای ندارد. هدف اصلی ما آن تحول مثبت است؛ نه درمان. درمان یک بازی است.فرض کنیم عمر انسان از صد سال به دویست سال افزایش یابد. باز هم چیزی به‌خودی خود عوض نمی‌شود. ولی ما یک فرصتی می‌خواهیم تا آن کمال و تعالی را پیدا کنیم، تا نحوه‌ نگرشمان به هستی را اصلاح کنیم که برای این فرصت می‌خواهیم.


پ: مشکلات ذهنی: در تقسیم‌بندی اختلالات، مشکلات عده‌ای ذهنی محسوب می‌شود. مشکلات ذهنی عبارت است از هر گونه تفکر، رفتار و تمایل غیر عادی و مجموعه عواملی که در ادراکات انسان، ایجاد اختلال کند. مانند: انحرافات جنسی، بیش فعالی، دیگر آزاری، خود آزاری، ناآرامی، عصبانی شدن بی‌دلیل، توهمات گوناگون دیداری، شنیداری، احساسی، پندری و...، انواع اسکیزوفرنی (پارانوئید و...)، وسواس، دوقطبی، مشکلات شخصیتی (چند شخصیتی بودن و ...) ترس‌های غیر منطقی (فوبیا)، تمایل به خودکشی و...
در فرادرمانی، دیدگاه خاصی درباره این گروه از بیماری‌ها وجود دارد و درمان آنها از طریق شاخه اختصاصی «تشعشع دفاعی» دنبال می‌شود و اساس آن در کتاب «موجودات غیر ارگانیک» تشریح شده است. درمان این گروه، با شیب صعودی مثبت ولی زیگزاگی طی می‌شود.

رفرنس پاسخ:
- فایل تصویری جلسه ۱ دوره ۱ نظام قدیم نسخه اول: (۲:۳۵:۴۹ تا ۲:۳۶:۳۸)
- فایل تصویری جلسه ۲ دوره ۱ نظام قدیم نسخه اول: (۲:۱۹:۲۱ تا ۲:۲۰:۰۷)


سؤال:

آیا چنین احتمالی وجود دارد که کسی که دچار گرفتگی عروق قلب است؛ در پروسه اسکن و بیرون‌ریزی که بیماری به اوج خود می‌رسد؛ رگهای قلب او دچار گرفتگی بیشتر شود؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

خیر! اسکن و بیرون‌ریزی به معنای «بازسازی علائم»از طریق خواندن یا بازخوانی حافظه­ سلولی، به منزله بررسی تنش­ها، فشارها، ناملایمات، سموم و... می‌باشد. سلول، هم «شعور سلولی» وهم«حافظه‌ سلولی»دارد. حافظه‌ سلولی، شرح حال و سابقه ناملایمات و تنش‌هایی که به او وارد شده را در خود ثبت و ضبط می‌کند. زمانی که ارتباط برقرار می‌شود؛ صد تریلیون سلول، سابقه ناملایمات و تنش‌هایی که به آنها وارد شده را بروز می‌دهند. ولی این فقط بازسازی علائم بیماری است و فرضا  در این مورد، بروز این تنش‌ها به این صورت نیست که رگ­های قلب دچار گرفتگی شوند تا نشان دهند که شخص در ناحیه قلب مشکل گرفتگی عروق دارد. بلکه این اسکن با علائمی از قبیل تیر کشیدن در ناحیه قلب، تنش­های قلب را نشان خواهد داد. حتی در برخی موارد ممکن است با این تیر کشیدن، مسیر گرفتگی نیز مشخص شود. بنابراین، صرفا بازسازی علائم صورت می‌گیرد و هیچ خطری برای بیمار ندارد. تا امروز نه تنها حتی یک مورد نتیجه منفی وجود نداشته بلکه موارد زیادی داشته‌ایم از کسانی که عمل بای پس (Bypass) کرده‌اند و در معرض فرادرمانی قرار گرفته‌اند و نتیجه این بوده که درمانشان بسیار سریع‌تر و دردشان کمتر بوده ‌است و گزارش داده‌اند که روز سوم عمل، مساوی بوده‌اند با کسانی که یک هفته از عملشان گذشته بوده است.اصولا به‌طور کلی تا جایی‌که پزشک به آنها مهلت می‌دهد؛ می‌توانند تحت فرادرمانی قرار ‌گیرند. موارد بسیار زیادی هم وجود داشته که مشکلات قلبی داشته و می‌بایست تحت عمل جراحی قرار می‌گرفته‌اند و دیگر اصلا نیاز به عمل نشده است.


رفرنس پاسخ:

-فایل تصویری جلسه 4دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (1:32:38 تا 1:36:25)

-فایل تصویری جلسه 2دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (2:23:16 تا 2:23:57)



سؤال:

اتصال (ارتباط) چیست؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

منظور از «اتصال» در مکتب عرفان کیهانی حلقه، برقراری نوعی «ارتباط» با شبکه شعور کیهانی می‌باشد که هیچ تعریف دقیقی برای آن نمی‌توان ارائه کرد.زیرا در دنیای بی‌ابزاری و از طریق ورود به کانال‌های فرازمان و فرامکان صورت می‌گیرد. از آنجا که شعور و هوشمندی، دیدنی و سنجیدنی نیست؛ فقط می‌توان اثرات آن را در بدن یافت و از آن گزارش ارائه داد.بنابراین ما فقط می‌توانیم آثار «اتصال»را مورد بررسی قرار دهیم و نه خود «اتصال» را. در بسیاری از موارد، افراد متوجه اتصال خود می‌شوند و گزارشاتی در مورد نحوه این اتصال ارائه می‌کنند. اما متوجه شدن یا نشدن فرد در این‌مورد، هیچ‌گونه تاثیری در نتیجه درمانی و... ندارد و ملاک نیست.بلکه فقط به‌عنوان نوعی تجربه مورد توجه قرار می‌گیرد و نه هدف.
از آنجا که اتصال، مفهومی تجربی است؛ برقراری آن فقط با یک توجه کوتاه آنی یا همان «نظر»صورت می‌گیرد که موجب برقراری پیوند جزء و کلمی‌گردد و به‌دنبال آن، آثار این پیوند آشکار می‌شود.
جهت بهره‌برداری از بخش عملی مکتب «عرفان کیهانی حلقه»، نیاز به ایجاد «اتصال» به «حلقه‌های متعدد» شبکه شعور کیهانی است. این «اتصال‌ها» اصل جدایی‌ ناپذیر این مکتب عرفانی هستند.
در دنیای عرفان و روی پله عشق، همه چیز بر اساس «اتصال» و متصل شدن است.اتصال، موضوعی است که انسان همواره از زمانی که دست چپ و راست خود را شناخته با آن سر و کار داشته است. در طول تاریخ، انسان همیشه متصل شده و الهام گرفته است. کما اینکه پایۀ علوم، الهاماتی هستند که انسان گرفته و بعد تبدیل به علم شده‌اند. ما در دنیای عشق، با ویژگی‌های خاصی سر و کار داریم که با پله عقل قابل توضیح نیست. به این معنا که کسی نمی‌تواند شکل اتصال را رسم کند یا آن را تعریف کند. بلکه فقط می‌توانیم ارتباط را برقرار کنیم و واقعیتی را بیافرینیم. از طرف دیگر، هر چیزی که واقعیت دارد؛ متعلق به دنیای علم و عقل است و واقعیت‌های به‌دست آمده در ارتباط‌های مکتب عرفان کیهانی حلقه، قابل تکرار و آمار پذیر بوده و قابلیت بررسی آزمایشگاهی را نیز دارا می‌باشند. کما اینکه نتایج آزمایشگاهی مربوطه در سایت تحقیقاتی کازمواینتل به ثبت رسیده‌اند.


رفرنس پاسخ:
- کتاب انسان از منظری دیگر صفحه ۸۷ و ۸۸
- کتاب سایمنتولوژی صفحه ۵۸
- فایل تصویری جلسه ۱ دوره ۱نظام قدیم نسخه اول ( ۴۸: ۲۲ تا ۲۵:۲۰)


سؤال:

اصلاح الگوی خواب فرادرمانگاه مَجازی، با اصلاح الگوی خواب و ارتقای کیفیت خواب که به معرفت پژوهان تفویض می‌شود؛ تفاوت دارد؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

اصلاح الگوی خواب و ارتقای کیفیت خواب (شفاف شدن، رنگی شدن، هدفمند شدن خواب و) که افراد آن را در طی دوره‌ها تجربه می‌کنند؛ با این ارتباط فرق دارد. زیرا این ارتباط فقط مخصوص کاربرانی است که به آن نیاز دارند و افرادی که قصد استفاده عملی را دارند؛ مجبور به دانستن دروس مربوطه نیستند و بدون دانستن مباحث نیز می‌توانند از این ارتباط‌ها بهره‌برداری نمایند.

چرا که یک موقع هست که ارتباط به فردی تفویض می‌شود و یک‌ موقع هم، یک ارتباط برای فرد کار (اعلام) می‌شود

تفویض حلقه با اعلام حلقه متفاوت است. زمانی‌که حلقه‌ای تفویض می‌شود، فرد به آن ارتباط تجهیز شده و می‌تواند خودش هم آن حلقه را اعلام کند اما وقتی حلقه‌ای برای فرد کار (اعلام) می‌شود؛ او فقط در معرض آن قرار می‌گیرد و دیگر خودش حلقه را نخواهد داشت.


اصلاح الگوی خواب یک موضوع کاربری است و در سایمنتولوژی تفویض می‌شود یا مربی فرادرمانی به آن تجهیز می‌شود تا بتواند برای دیگران کار کند.


اطلاعیه: مورخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، مصادف با ۲ می ۲۰۲۳ در وب‌سایت مرکزی «ماطاهری دات کام»



سؤال:

اگر کسی در ساعتی که تعیین کرده و به فرادرمانگاه مَجازی اعلام کرده ارتباط نگیرد؛ باز هم ارتباط‌ او برقرار می‌شود و کار انجام می‌شود؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

بله. وقتی کسی به فرادرمانگاه ساعت اعلام می‌کند، اگر در ساعت تعیین شده ارتباط هم نگیرد؛ حداقل ارتباط یکطرفه برای او برقرار است. اما در صورتیکه ارتباط دو طرفه باشد مسلما موثرتر خواهد بود.


سؤال:

با توجه به اینکه استفاده از ربات فرادرمانگاه مَجازی برای عموم آزاد است؛ می‌توان از جانب دیگران برای آنها درخواست ارتباط کرد؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

آزاد بودن استفاده از ربات فرادرمانگاه برای عموم، به این معناست که همه می‌توانند از فرادرمانگاه مَجازی استفاده کنند و از ارتباط‌های آن بهره‌مند شوند؛ چه دوره‌ها را گذرانده باشند و چه نگذرانده باشند.
بنابراین، همانطور که در درس‌ها توضیح داده شده، در صورتی‌که بدون اطلاع افراد برای آنها فرادرمانی اعلام کنیم؛ «ارتباط یکطرفه» برای آنها برقرار می‌شود.
در رابطه با فرادرمانی و طلب خیر و کنترل‌های تشعشعات منفی، مجاز هستیم که برای دیگران، بدون اطلاع خودشان این حلقه‌ها را اعلام کنیم یا برای آنها درخواست ارتباط کنیم. چرا که این ارتباط‌ها به منزله دعای خیر می‌باشند.
ارتباط تشعشع دفاعی، همانند آنچه در دروس عرفان حلقه مکررا روی آن تاکید شده؛ نیاز به کسب اجازه از آنها دارد و تخلف در این مورد می‌تواند برای فرد خاطی مشکلاتی ایجاد کند، بدون آنکه در مورد فردی که نام او داده شده؛ کاری صورت گیرد. بنابراین در این رابطه لازم است از افراد اجازه گرفته شود و به آنها در مورد امکان بیرون ریزی اطلاع رسانی شود. البته در این حالت بیرون ریزی‌ها کنترل شده است.
ارتباط‌های سایمنتولوژی در فرادرمانگاه مَجازی (در حال حاضر فقط اصلاح الگوی خواب در فرادرمانگاه فعال شده است.)، الزاما می‌بایست توسط خود شخص درخواست شود و نمی‌توان از جانب شخص دیگری برای او ارتباط «اصلاح الگوی خواب» را درخواست کرد.
این ارتباط در فرادرمانگاه مَجازی، مخصوص کاربرانی است که به آن نیاز دارند و افرادی که قصد استفاده عملی را دارند؛ مجبور به دانستن دروس مربوطه نیستند و بدون دانستن مباحث نیز می‌توانند از این ارتباط‌ها بهره‌برداری نمایند.


سؤال:

با توجه به اینکه ممکن است برخی افراد، تمایلی به فاش شدن نام و بیماری‌شان نداشته باشند؛ آیا در خصوص محرمانه بودن اطلاعات مربوط به درخواست‌های ارتباط افراد در فرادرمانگاه، راهکاری در نظر گرفته شده است؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

برای حفظ حریم خصوصی کاربران، فرادرمانگاه طاهری به صورت ربات راه اندازی شده تا همه بتوانند به‌راحتی در یک محیط امن، درخواست نیازمندی خود را اعلام کنند. ربات فرادرمانگاه به این شکل است که هر کسی در یک فضای جداگانه با ربات در ارتباط است و فقط خود این‌جانب، «محمدعلی طاهری» قادر به مشاهده پیام‌های افراد هستم.

اطلاعیه: مورخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، مصادف با ۲ می ۲۰۲۳ در وب‌سایت مرکزی «ماطاهری دات کام»


سؤال:

بعد از برقراری ارتباط فرادرمانی، آیا خود ما نقشی در رو آوردن سابقه بیماری‌ها و درمان آن‌ها داریم؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

خیر. زمانی‌که ما ارتباط برقرار می‌کنیم؛ وارد یک اتصال می‌شویم. در این اتصال، هوشمندی یا شبکه شعور کیهانی است که آن اسکن را روی ما انجام می‌دهد و اینطور نیست که ما خودمان را اسکن کنیم. چون ما اصولا نمی‌توایم چنین کاری را انجام دهیم. هوشمندی اسکنی را روی ما انجام می‌دهد و نقاطی را که مشکل دارد؛ علامت‌گذاری می‌کند که این علامت‌گذاری از طریق درد گرفتن، تیر کشیدن، ضربان، تشنّج، سرد و گرم شدن، عبور جریانها، دیدنِ نور، رنگ و... انجام می‌شود و مشکلات ما خود را نشان می‌دهند و بعد از آن توسط هوشمندی درمان می‌شوند. در واقع در این اتصال، هوشمندی این کار را برای ما انجام می‌دهد و ماحصل این قضیه بهبود و درمان است.

رفرنس پاسخ:
-
فایل تصویری جلسه ۱دوره ۱نظام قدیم نسخه اول: (۱:۵۴:۵۵تا ۱:۵۶:۲۵)



سؤال:

تشعشع دفاعی در فرادرمانگاه مَجازی، لول ندارد. آیا معرفت پژوهان یا مربیان هم می‌توانند تشعشع دفاعی بدون لول برای دیگران اعلام کنند؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

تشعشع دفاعی یکجا و بدون لول که در فرادرمانگاه مَجازی هست، فقط مخصوص فرادرمانگاه طاهری است و امکان برقراری این ارتباط توسط دیگران وجود ندارد و روال کار با تشعشع دفاعی برای معرفت پژوهان و مربیان، مانند همان مواردی است که در آموزش‌های نظام قدیم آورده شده است.
در مورد تشعشع دفاعی نظام جدید نیز مطابق قوانین دوره‌های نظام جدید در آینده ارائه خواهد شد و این دو با هم قابل اختلاط نیستند.


سؤال:

در ارتباط مربوط به دوره سایمنتولوژی در ربات فرادرمانگاه، آیا ما مجاز هستیم که نام دیگران را برای اصلاح الگوی خواب به ربات فرادرمانگاه بدهیم؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

در مورد مباحث سایمنتولوژی در فرادرمانگاه لازم است هر فردی، شخصا برای خود اقدام نماید؛ مگر برای افرادی که قیم دارند که در این‌صورت، قیم می‌تواند نام شخص تحت قیمومت خود را بدهد.

اطلاعیه: مورخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، مصادف با ۲ می ۲۰۲۳ در وب‌سایت مرکزی «ماطاهری دات کام»


سؤال:

در صورتی‌که درخواست دهنده ارتباط، داروی خاصی مصرف کند؛ می‌تواند در طول دوره فرادرمانی، به مصرف داروهایش ادامه دهد؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

اصولا ما در کار پزشک مداخله نمی‌کنیم.کسانی که داروهایی مصرف می‌کنند که نمی‌توانند آنها را به‌یکباره قطع کنند و تا کنون هم نتیجه‌ای از درمان رایج نگرفته‌اند؛ می‌توانند از طریق فرادرمانی جهت معالجه اقدام کرده و زیر نظر پزشک معالج خود، پیشرفت‌های درمانی را پیگیری کرده و با نظر پزشک معالج خود نسبت به کاهش دارو اقدام کنند. به‌طور مثال، طبق نمونه‌های فراوانی از این دست که تجربه آنها موجود است، کسی که قرص خواب یا قرص کنترل قند یا داروی صرع یا ضد افسردگی یا هر داروی دیگری مصرف می‌کند، وقتی بعد از برقراری ارتباط احساس بهبود می‌کند؛ به پزشک معالج خود مراجعه کرده و پس از معاینات و آزمایش‌های لازم، پزشک معالجش داروی او را کاهش می‌دهد و سپس قطع می‌کند.

همچنین اصولا فرادرمانگیر به کسی گفته می‌شود که از درمان‌های رایج نتیجه‌ای نگرفته باشد. لذا هر کسی بخواهد فرادرمانی را تجربه کند؛ چنین تلقی می‌شود که نتوانسته از طب رایج، نتیجه بگیرد. به همین دلیل، از این منظر هم فرادرمانی مداخله در امر پزشکی محسوب نمی‌شود.

رفرنس پاسخ:

- کتاب انسان از منظری دیگر صفحه ۱۲۴- ۱۲۵

ـ فایل تصویری جلسه ۲ دوره ۱ نظام قدیم نسخه اول: (۱:۵۸:۵۹ تا ۲:۰۰:۰۴)

- فایل تصویری جلسه ۳ دوره ۱ نظام قدیم نسخه اول: (۱۵:۳۴ تا ۱۶:۵۰)

- فایل تصویری جلسه ۳ دوره ۱ نظام قدیم نسخه اول: (۲۰:۲۴ تا ۲۱:۱۱)



سؤال:

در مباحث گذشته، «طلب خیر» شامل کنترل تشعشعات منفی ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۶ و تشعشع مثبت ۱ و مثبت ۲ بود. در حال حاضر در ربات فرادرمانگاه مَجازی، در قسمت درخواست طلب خیر، فقط تشعشع مثبت ۱ و تشعشع مثبت ۲ درج شده است. آیا در این خصوص تغییراتی در مباحث رخ داده است؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

به‌طور کلی تمام تشعشعات مثبت و همه کنترل‌های تشعشع منفی، جزء طلب خیر بوده و هست ولی در ربات فرادرمانگاه مَجازی، به دلیل اینکه افراد و مخصوصا افرادی که زیاد وارد نبودند، در این خصوص زیاد سوال می‌کردند؛ ما طلب خیر را به دو دستهٔ‌تشعشعاتِ مثبت و  کنترل‌هایِ تشعشع منفی تقسیم کردیم تا اشتباه نشود و بدانند که روال کلی آن چگونه است. موضوع اینکه هر یک از این تشعشعات چه کاری انجام می‌دهند نیز در درس‌ها موجود است.

فایل صوتی، توضیحات مدیریتی مورخ ۷مهر ۱۴۰۲، بخش پنجم (زمان ۱۷:۰۴ تا ۱۸:۱۳)


سؤال:

در هر نوبت ارتباط، چه مدت زمانی باید در ارتباط بمانیم؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

تصمیم زمان شروع ارتباط با ما می‌باشد ولی خاتمه آن با هوشمندی است. در صورتی‌که افراد ارتباطخود را متوجه شوند؛ ممکن است برای یک نفر ده دقیقه، برای یک نفر دیگر بیست دقیقه و برای افراد دیگر یک ساعت، دو ساعت، سه ساعت یا پنج ساعت زمان ببرد. مدت زمان اتصال افراد مختلف با هم یکسان نیست. بنابراین در صورتی‌که شخص ارتباطش را متوجه نشود؛ مدت زمان بیست دقیقه برای او توصیه می‌شود ولی در صورتی‌که ارتباط را حس کند، زمانی که ارتباط تمام شود؛ خود فرد متوجه می‌شود که دیگر اسکن تمام شده است.

رفرنس پاسخ:

ـ فایل تصویری جلسه ۲ دوره ۱ نظام قدیم نسخه اول: (۲۶:۲۰ تا ۲۷:۰۳)



سؤال:

درمان هر بیمار از طریق فرادرمانی، چه مدت زمانی طول می‌کشد؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

اصولا نمی‌توان تعیین کرد یا تشخیص داد که درمان هر نفر، چه مدت زمانی به طول می‌انجامد. درمان ممکن است در کسری از ثانیه انجام شود و یا ممکن است یک هفته یا چند ماه زمان ببرد.   در اینجا حاد بودن و مزمن بودن، قدیمی و جدید بودن بیماری هیچ تاثیری در درمان ندارد. فرضا ممکن است یک بیماری سی ساله در کسری از ثانیه حل شود اما یک بیماری که همین امروز ایجاد شده است؛ چند هفته طول بکشد تا حل و فصل شود. بنابراین اصولا نمی‌توان مدت زمان مشخصی برای درمان تعیین کرد و در بعضی موارد، درمانِ آنی انجام می‌شود و برخی موارد ممکن است چندین جلسه یعنی در حد یک یا دو ماه هم زمان ببرد ولی به‌گونه‌ای است که بیمار در هر جلسه می‌تواند روند بهبود و درمان خود را شاهد باشد.


رفرنس پاسخ:

- فایل تصویری جلسه 4دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (10:06 تا 10:32)

-فایل تصویری جلسه 6دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (1:37:41 تا 1:38:12)

-فایل تصویری معرفی فرادرمانی- دیدار شماره 44 بنیانگذار «محمدعلی طاهری»: (13:21 تا 13:40)



سؤال:

فیزیوتراپیِ هنگام ارتباط چیست و چگونه است؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

یکی از کارهایی که ممکن است هنگام برقراری ارتباط روی شخص انجام شود؛ «فیزیوتراپی» است. به این معنا که اگر ناحیه‌ای از بدن ما نیاز به فیزیوتراپی داشته باشد؛ به صلاحدید هوشمندی، در آن ناحیه حرکاتی انجام می‌شود که دست ما نیست و ما هیچ نقشی در انجام آن حرکات نداریم. به‌طور مثال ممکن است گردن ما به سمت عقب حرکت کند و در حالت خاصی قرار گیرد که این حالت را خود ما ایجاد نکرده‌ایم. 


رفرنس پاسخ:

-فایل تصویری جلسه 1 دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (1:54:10 تا 1:54:29)

-فایل تصویری جلسه 1 دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (1:57:01 تا 1:57:18)

-فایل تصویری جلسه 2دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (39:05 تا 39:32)



سؤال:

نحوه استفاده از ربات فرادرمانگاه به چه صورت است؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

ابتدا روی لینک ربات فرادرمانگاه به آدرس زیر کلیک کنید:

https://t.me/Taherifaradarmangah_bot
و یا نام آن را (Taherifaradarmangah_bot) در تلگرام سرچ کنید تا به فرادرمانگاه وارد شوید.

پیام خوش‌آمد گویی برای شما ارسال می‌شود.

روی کلمه start بزنید. در قسمت پایین صفحه، گزینه‌های انواع ارتباط‌های قابل درخواست، برای شما نمایش داده می‌شود.
طبق نیاز خود، ارتباط متناسب با موضوع درخواست را انتخاب کنید و روی آن بزنید.
پیامی برای شما ارسال می‌شود که در آن از شما خواسته شده که نام و ساعت یا ساعت‌های ارتباط خود را بنویسید. لازم به‌ذکر است، در صورتی‌که ارتباط «ذهن اشتراکی» را درخواست کنید؛ از شما خواسته می‌شود که نوع بیماری و توضیح بسیار مختصری از بیماری، در حد یک یا دو خط بنویسید و ارسال کنید.
پس از ارسال پیام شما مبنی بر نام و ساعت یا ساعت‌های ارتباط، کلمه done برای شما ارسال می‌شود و به این معناست که درخواست ارتباط شما دریافت و انجام شد. شما می‌توانید، هم بلافاصله بعد از ارسال درخواست و هم در ساعت‌های تعیین شده خودتان که برای فرادرمانگاه ارسال کردید؛ در ارتباط قرار گیرید.

در صورت دسترسی نداشتن به لینک فرادرمانگاه مَجازی طاهری، می‌توانید آدرس زیر را در تلگرام سرچ کنید:
Taherifaradarmangah_bot


سؤال:

هنگام ارتباط به چه فکر کنیم؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

هنگام ارتباط، نیازی به نیت یا فکر کردن و تمرکز روی موضوع خاصی نیست. ما باید فقط شاهد محدوده وجود خودمان باشیم و چارچوب بدن خود را زیر نظر داشته باشیم تا بتوانیم علائم اسکن را متوجه شویم و نهایتا به یک گزارش در این خصوص برسیم.


رفرنس پاسخ:

-فایل تصویری جلسه 1 دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (2:06:19 تا 2:06:55)


tag ها:

سؤال:

وقتی به فرادرمانگاه درخواست اتصال می‌دهیم و یک یا چند زمان را برای برقراری ارتباط تعیین می‌کنیم، آیا می‌توانیم علاوه بر آن ساعت‌های تعیین شده؛ زمان‌های دیگری هم ارتباط بگیریم؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

زمانی‌که درخواست ارتباط داده می‌شود، ارتباط شخص درخواست دهنده در 24 ساعت برقرار است و شخص در 24 ساعت شبانه روز، هر زمانی که مایل باشد؛ می‌تواند در ارتباط قرار گیرد. اما یک طریق دیگر پیگیری ارتباط، عهد و پیمان ساعتی است. در این حالت، در واقع شخص پیمان می‌بندد که من راس این ساعت، در ارتباط می‌نشینم و در واقع ما با هم یک نوع پیمان بسته‌ایم و هر کسی می‌تواند چند نوبت ساعت برای ارتباط خود تعیین کند.

در واقع، ما یک ارتباط عام داریم که 24 ساعته است و یک ارتباط خاصداریم که «پیمان»است. به‌طور مثال، وقتی قرار است یک نفر را ببینیم، هم می‌توانیم بگوییم که من هر وقت فرصت شد می‌آیم، هم می‌توانیم بگوییم من ساعت 8 می‌آیم. این دو با هم تفاوت دارند. هر چند که در هر دو حالت، «آمدن» وجود دارد ولی در یکی از این حالات ما ملزم هستیم و مشتاق هستیم که سر ساعت برویم ولی در حالت دیگر، بی‌خیالی و بی تفاوتی وجود دارد و ممکن هم هست آن را به فردا یا پس فردا موکول کنیم. بنابراین یک روش پیگیری ارتباط وجود دارد که بر مبنای بستن پیمان است و برای آن ساعت تعیین می‌کنیم و راس ساعت مقرر در آنجا حاضر می‌شویم. اما علاوه بر آن، هر لحظه‌ دیگری نیز می‌توان در آن قرار حاضر شد. همانطور که هر لحظه‌ای می‌توانیم نماز بخوانیم و صلاتی داشته باشیم. چون بارگاه خداوند تعطیلی ندارد و هر زمانی می‌توانیم وارد شویم ولی با این وجود، زمان‌هایی به عنوان پیمان مشخص شده است‌. مثلا زمان طلوع خورشید ‌را به عنوان یک پیمان تعیین کرده‌اند ولی این به آن معنا نیست که در سایر زمان‌ها درگاه الهی تعطیل باشد و نتوانیم حضور یابیم. بنابراین وقتی فرد با پیمان می‌رود، در واقع متعهد می‌رود و از قبل لحظه شماری می‌کند که لحظه‌ دیدار و ملاقات برسد ولی اگر همینطور بدون پیمان باشد؛ ممکن است آن اشتیاق لازم در آن پیدا نباشد. تفاوت در این موضوع است وگرنه زمانی که برای کسی ارتباط اعلام می‌شود؛ آن ارتباط، 24 ساعته برقرار است و ساعتی که توسط درخواست کننده تعیین می‌شود؛ در واقع ساعت قرار ملاقات و پیمان او است.


رفرنس پاسخ:

-فایل تصویری جلسه 1 دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (2:46:32 تا 2:47:26)

-فایل تصویری جلسه 2دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (30:13 تا 32:32)



سؤال:

وقتی به فرادرمانگاه درخواست اتصال می‌دهیم؛ آیا باید خودمان هم در ارتباط بنشینیم یا همین که به فرادرمانگاه درخواست ارتباط بدهیم کفایت می‌کند؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

در صورتی‌که درخواست کننده ارتباط، فقط نامش را به فرادرمانگاه بدهد و درخواست ارتباط کند و خودش در ارتباط ننشیند؛ به‌منزله ارتباط یک طرفه می‌باشد که ارتباط یک‌طرفه هم آمار درمان مختص به خود را دارد ولی ارتباط‌های دوطرفه، آمار درمان بالاتری دارند و توصیه ما برقراری ارتباط دوطرفه است و پیشنهاد می‌کنیم که افراد پس از ارائه درخواست اتصال به فرادرمانگاه، در ساعات تعیین شده توسط خودشان، در ارتباط قرار گیرند.


رفرنس پاسخ:

-فایل تصویری جلسه 2دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (2:01:10 تا 2:01:24)

-فایل تصویری جلسه 4دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (09:06 تا 09:21)



سؤال:

چگونه ارتباط بگیریم؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

برای قرار گرفتن در «اتصال (ارتباط)» کافی است که شخص متصل شونده، چشم خود را ببندد و «شاهد» شود. به این معنا که به عنوان یک محقق، نظاره‌گرِ چارچوب وجود خود باشد و در حین نظاره هیچ‌گونه قضاوت و تعبیر و تفسیری نداشته باشد( تعبیر و تفسیر، پس از اتصال) و تنها اتفاقاتی که در این چارچوب می‌افتد را زیر نظر بگیرد. اتفاقاتی از قبیل دریافت علائم در بخش هایی از بدن، عبور جریان، گرم و سرد شدن، تیر کشیدن، ضربان، گزگز، دیدن رنگ، نور و ... 

هریک از موارد فوق از علائم اسکن توسط شبکه شعور کیهانی می‌باشد.

به‌عبارتی، فرد درمانگیر فقط شاهد و ناظر فعل و انفعالاتی است که هوشمندی بر اجزای وجود او اعمال می‌کند و خودِ او هیچ نقشی در اسکن بر عهده ندارد. 

وضعیت و جهت قرار گرفتن شخص (نشسته، ایستاده، خوابیده) هیچ‌گونه تاثیری در برقراری «اتصال (ارتباط)» ندارد و برقراری ارتباط در هر مکانی اعم از ثابت یا متحرک (درون ماشین، کشتی، اتوبوس، هواپیما و....) امکان‌پذیر است.

هنگام برقراری «اتصال (ارتباط)»، نیازی به نیت، فکر کردن به موضوعی خاص، تمرکز، تخیل، تصور، تجسم، ذکر، مانترا، نماد، تلقین، سعی، کوشش، تلاش، اراده و ... نیست. همچنین عوامل انسانی و خصوصیات فردی و فاکتورهایی از قبیل شرایط جغرافیایی، توان‌های فردی، سن، جنسیت، نژاد، ملیت، تحصیلات، اعتقادات، تیپ ساختاری موفولوژی، علم اعداد، موقعیت ستارگان، سال و ماه تولد افراد و... هیچ تاثیری در برقراری ارتباط ندارند.

لازم به ذکر است که «بستن چشم» به هنگام برقراری «اتصال (ارتباط)» الزامی نبوده و نقشی در برقرار شدن یا برقرار نشدن «اتصال (ارتباط)» ندارد و تنها به این دلیل توصیه می‌شود که وقتی چشم‌ها باز هستند؛ معمولا حواس افراد متوجه محیط اطراف و اتفاقات پیرامون بوده و ممکن است متوجه برقراری «اتصال (ارتباط)» و اسکن آن نشوند. «بستن چشم» کمک می‌کند که متصل شونده بتواند حواس خود را معطوف به چارچوب وجود خود سازد. بنابراین باز یا بسته بودن چشم، به انتخاب خود افراد است. 

عدم احساس اسکن و «اتصال (ارتباط)»، لزوما به معنای برقرار نشدن ارتباط نیست. در اغلب موارد این امر دلایل مشخصی دارد که با ادامه و پیگیری ارتباط برطرف می‌شود.

*دلایل حس نکردن اسکن و «اتصال (ارتباط)»:

۱ـ تشتت ذهنی (آشفتگی ذهنی شدید)

۲ـ افسردگی

۳ـ قفل ذهنی

۴ـ تشکیل نشدن حلقه به دلیل بی‌طرف نبودن و داشتن موضع‌گیری منفی و احساس تمسخر نسبت به حلقه فرادرمانی

نکته: غیر از مورد چهارم، عدم احساس اسکن و ارتباط، تاثیری در فرادرمانگری و فرادرمانگیری ندارد.

 

رفرنس پاسخ:

- کتاب انسان از منظری دیگر صفحه ۹۲ - ۱۲۵- ۱۲۶- ۱۲۹- ۱۳۵

- فایل تصویری جلسه ۱ دوره ۱ نظام قدیم نسخه اول: (۲:۰۰:۲۶ تا ۲:۰۲:۱۵)

- فایل تصویری جلسه ۱ دوره ۱ نظام قدیم نسخه اول: (۲:۰۶:۱۹ تا ۲:۰۶:۵۵)

- فایل تصویری جلسه ۱ دوره ۱ نظام قدیم نسخه اول: (۱:۳۹:۵۲ تا ۱:۴۱:۱۸)



سؤال:

کدام بیماری‌ها با فرادرمانی درمان نمی‌شوند؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 1 نوامبر 2023، 9:51 AM)
پاسخ:

نظر به اینکه فرادرمانی توسط شعور کیهانی صورت می‌گیرد؛ فرادرمانگر حق ندارد هیچ‌ نوع از بیماری‌ها را غیرقابل علاج بداند و نوع بیماری اعم از: بیماری مادرزادی، عیب در عملکرد اعضا، بیماری‌های عفونی، معایب مکانیکی، کهولت و خستگی، مشکلات ذهنی، روانی، روان تنی، ذهنی تنی، مزمن یا حاد بودن یا قدمت بیماری، تاثیری در فرادرمانی ندارد.


رفرنس پاسخ:

- کتاب انسان از منظری دیگر صفحه 128

-فایل تصویری جلسه 2 دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (2:04:37 تا 2:05:12)




صفحه:  1  2  3  4  (ادامه)
  همه